نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
645
-
الف
+

با بازیگر نقش «انوشیروان باقری» در سریال «ساخت ایران» آشنا شوید

در این گزارش با بازیگر نقش«انوشیروان باقری» در سریال «ساخت ایران» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «فرهاد اصلانی» بازیگر نقش «انوشیروان باقری» در سریال در حال نشر «ساخت ایران» متولد 18 جوزا(خرداد) سال 1345 در بیجار کردستان می باشد.

وی اولین فعالیت هنری خود را با بازی در سریال امام علی «ع» در سال 1370 آغاز کرد.

فرهاد اصلانی در سال 1372 برای اولین بار در سریال «همسایه‌ ها» ایفای نقش کرد.

وی سال 1373 خورشیدی در فلم سینمایی «روسری آبی» ایفای نقش کرد و با بازی در سریال های «مختارنامه» و «هیولا» مورد تحسین قرار گرفته است.

 «آشپزباشی»، «گاوصندوق»، «راه بی پایان»، «وفا»، «خانه ای در تاریکی»، «توپ گرد»، «پلیس جوان»، «رستوران خانوادگی»، «چراغ جادو»، «داستان یک شهر»، «کیف انگلیسی»، «زیر بازارچه»، «پزشکان»، «خاطرات یک خبرنگار»، «خاطره ها»، «سفر به چزابه»، «چشم سوم»، «خانه در آتش»، «بهاران در بهار»، «همسایه ها»، «امام علی» و «سلمان فارسی» ازجمله سریال هایی می باشد که در فرهاد اصلانی در آن ها ایفای نقش کرده است.

اصلانی در سال 1390 در سه فلم «خرس» ، «زندگی خصوصی» و «من مادر هستم» خوش درخشید و توانست «سیمرغ بلورین» بهترین بازیگر مرد را برای 2 فلم اول نامبرده شده دریافت کند.

فرهاد اصلانی در سریال «ساخت ایران» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» به نویسندگی «خشایار الوند» و «پیمان قاسم خانی» نقش بازی کرده است

سریال «ساخت ایران» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر